Usch, jag hatar sånt här

Hej bloggen. Har ingenting att berätta om min dag förutom på jumpan. Jag var med för första gången på en här terminen. Och vi har jumpa två gånger i veckan så jag har missat en hel del där, plus att förra terminen var jag kanske med på två? Ja, jag gillar inte jumpa helt enkelt men har lovat mig själv att vara med på alla lektioner och det ska jag hålla också, Men i alla fall så skulle vi dansa folkdans. Det gick väl helt okej i början men sen så gjorde jag fel hela tiden så jag börja skratta. Och inte nog med det utan sen så började en kille i min klass dansa skiiiiit roligt att jag började verkligen skratta. Haha åh det var så himla kul :$ Nu när jag kom hem så började jag skriva med felicia. Vi ska ju vara med varandra på fredag men mitt bankomat kort som är hos min pappa och han är liksom utomlands. Så imorgon så måste vi åka hem till min pappa och sen in till stan sen. Och sen så kommer jag på att jag inte vet vad jag har gjort av med min kod, och jag blir så sur på mig själv. Jag slarvar alltid bort mina saker eler glömmer något. Men får väl bara skylla mig själv :\ Ps. Inägget var för din skull felicia :$

Kommentarer
Postat av: FELICIA:)

nawwi<33333333

2009-02-04 @ 16:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0