Big brother

Hej! Nu sitter jag  i min syrras rum och vi ska alldeles strax kolla på big brother, åh älskar det! Men i alla fall så har jag inte gjort så mycket idag, jobbigt att åka ändra från bro till kungsängen hela dagarna. Men jag fick ju sällskap av Linn så jag klarade mig. När jag kom hem så hände väl inget specielt men lite senare mot kvällen så skulle jag till coop, eller
aaa jag mötte isabelle och vi gick en liten runda i brunna, trevligt trevligt.
 
Och sen när jag kom hem så kollade jag på tv och var allmänt lat. Men jag har märkt att jag verkligen är en lat människa, jag orkar aldrig göra någonting, lite små sorligt sådär. Men vad kan man egentligen göra åt att man är lat? Jag kan strunta i att städa mitt rum för att jag inte orkar. Men sen när jag ska upp och lägga mig så känns det som att jag inte har åstadkommit någonting, och jag verkligen hatar den känslan. Fast för kanske ett år sen så var jag verkligen inte såhär lat, är det kanske för att jag inte ha ork med att ta hand om allt, är det för mycket skola och för mycket bråk med kompisar?

Jag tror faktist att det kan vara en ganska stor anledning, man orkar bara inte något helt enkelt. Men ett sätt som får mig att må bra är att göra varm obóy med hur mycket grädde som helst och sen bara sitta och glo framför tvn. Jaja, nu har ni fått höra alldeles för mycket om mitt tjat om allt och ingenting, Nu ska jag försöka kolla lite på big brother och bara ha det mys. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt

2009-03-25 @ 19:26:54
Postat av: Angelica

Haha jag är också fett lat ;O

2009-03-25 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0