En "händelsefull" dag

Hej sötnosar! Kom hem för ett litet tag sen och det ända jag har gjort är att äta cheescake, haha (?) Efter matten sprang nästan Felicia in till mig och ba: Rebecka, det är vääärldens fjortisar här, hahaha skit fula. Så då gick vi och kollade vi vilka det var, och en av dom har gått i våran skola förut. Sen blev det ju såklart bråk, ganska kul om jag ska erkänna (a) En tjej som hette Elin tror jag började hålla på med Felicia, och retades och allt, och alla som känner Felicia, vet ju att man inte ska hålla på och retas med henne, plus att den där tjejen var så himla irriterande och usch fjortis var hon också. Så dom börja skrika och bråka på varandra sen så kastade Felicia vatten på hennes ansikte och kläder.

Men sen så blev Kevin sur på henne för att hon gjorde det, fast att alla ville att hon skulle göra det, så då blrjade dom också bråka. Åh det var riktigt onödigt, oavsett om det var dumt eller bra gjort så hade hon redan gjort det, så ingen idé att vara sur ens? Jaja, det är de som är ganska kul med våran skola, de brukar nästan alltid hända sånt här, eller ganska ofta i alla fall. Så det kommer bli lite ledsamt att sluta.

Och sen hade vi ju bara engelska, gjorde ganska mycket, och sen fick jag ju reda på att vi hade läxa tills imorgon... suck! Så ska börja träna lite smått på det nu också, men visst var det ganska fint väder idag också. Jag och Felicia gick hem till henne på lunch rasten och gjorde kladdkaka, och sen så satte vi oss vid en bänk och åt lite, mysigt! :) Men nu ska jag börja med läxan hade jag tänkt. Kisses
& dagens dresscode också, hihi!








Kommentarer
Postat av: Anneli

SVÅR ATT INTE ÄLSKA :$ http://leisure.blogg.se

2009-03-30 @ 20:44:53
URL: http://leisure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0