If feels good

Sådärja! Nu kan jag börja blogga mer, eftersom att jag har fått tillbaks min dator, hih. Idag var dagen rolig faktist. Linn kom i tid, det va ett tag sen. Men i alla fall så hade jag förstärkning i en halvtimma, jag satt och läste min otroligt roliga bok. Och sen fick vi se på dans och drama i en timme eller något sånt.

Lite senare mot dagen så hade vi jumpa, och det var faktist kul. Jag klättrade på en klätterväg, haha och jag gjorde ganska bra för att vara höjdrädd :$ Nej men jag kom nästan längst upp men sen fick jag panik. Efter skolan när jag skulle hem så fick jag sällskap av linn för hon skulle till kista. När jag kom hem så såg jag på beverly hills (är helt kär i det programmet btw) och sen så följde jag med pappa till kungsängen station. Och nu sitter jag här. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0