Ingenting alls

Sitter här i skolan och har matte, roligt. Igår kom jag hem till min syrra vid nio kanske och så åt jag cheescake och kollade på sanningens ögonblick. Haha, ja ska verkligen se det på söndag igen!
 
Vaknade i tid idag, åkte till skolan och mja vi hade svenska och då berättade vår svencka lärare att det kommer en ny kille som ska hälsa på imorgon. Men jag ska egentligen byta skola imorgon, fast jag har en redovisning som jag verkligen skulle vilja redovisa, låter kanske lite konstigt men vill få bra på den. Så jag kanske börjar där på onsdag istället. Och ajuste, den skolan jag börjar i kommer säkert ha lov vekca femton medans den här kommer ha vecka sexton :( Så då kommer ju inte jag kunna träffa Linn lika mycket och sånt där, jaja nu ska jag nog fortsätta med matten. Skriver kanske mer när jag kommer hem. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0