Lunch rast

Jaha, det är såhär jag tillbringar mina lunch raster. Hehe, nej men just nu så är jag hemma hos Linn eftersom att hon aldrig vaknade -.- Så hennes pappa skjutsade mig hem till henne och lilla jag fick väcka henne. Hon var ju helt död, men jag älskar henne ändå. Vi börjar tjugo i så vi måste åka snart. Men jag har inte ätit något på hela dagen, så min mage är helt död (!) Fast vi ska säkert äta något innan vi börjar åka till skolan.

Vi har bara data och ja jag vet inte vad mer vi har men typ två eller tre lektioner till tror jag? Sen så ska jag hem och städa mitt otroligt stökiga rum, och sen ska jag bara sova. Och ajuste, var det bara jag som blev sur när jag såg att det snöade igår? Men pappa sa att det skulle gå bort ganska snart, men när jag vaknar så är det ännu mer snö. Nej åh, jag vill verkligen att det ska bli vår nu. Vad skönt det var att blogga igen. Men ska inte blogga så mycket mer nu, Hejs!


Kommentarer
Postat av: Bella

Du var inte ansam om att bli sur när snön kom.

Trodde att våren hade kommit. Det jag krävde va att det inte skulle va kramsnö, Men vad var det? Kramsnö. Blev nästan mulad på vägen hem men han tröttnade så fick bara några snöbollar på mig.

Men nu får våren ta att komma.! <3

2009-03-23 @ 16:52:15
URL: http://hyperunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0