Min lilla fredag

Har inte bloggat något alls idag, men har inte orkat. Skolan var helt okej, slutade vid halv tre. Pratade lite med Julia eftersom att hon egentligen skulle komma till kungsängen. Men när jag kom hem så kunde hon visst inte och jag trodde att hela min dag var förstörd. Jag började fixa mig och sen kom pappa och hämta mig så åkte vi till coop och tog ut pengar, och sen så åkte jag till arken. Efter ett litet tag så kom Engel och Fanny.

Men efter ett tag så åkte jag och Engel till kunsgängen station för att jag skulle lämna en tröja till Chansin. Men när vi var framme så sa dom att vi skulle komma till kyrkvägen så då åkte vi dit, men sen så ringer dom och säger att vi ska till staionen -.- Vi vandrade dit i det här kalla vinter vädret, och jag kan ju bara säga att Engel inte var lite konstig, haha :) Efter att vi lämnat tröjan så åkte vi tillbaks, men vid coop så träffade vi Engels "kompisar". Så vi gick tillbaks till arken, och chillade galet där. Men sen så åkte dom andra hem och då skulle Engel egentligen sova hos mig, men hon fick tyävrr inte så då hämtade hennes mamma henne och jag gick hem. Ska äta lite på min chocklad och sen så är det läggdags, är ganska trött. Sen imorgon så ska jag nog träffa Engel och dom andra, i think, men får se. Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag var inte så konstig faktiskt & den där Chansin uuuusch vi fick gå runt hela kungsängen !

2009-03-30 @ 19:10:26
URL: http://schoetnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0