Here we go

Tjenanixen, hah (?) Idag har vet varit så himla fint väder, och en ganksa mysig dag också. Fast inget speciellt hände precis. Kom lite försent för att tågen var försenade, men vi hade engelska.
 
Det var helt okej, men jag som egentligen hatar engelska. Orkar inte ta upp hela dagen, men på lunch rasten så gick jag, linn och gustav ut för det var så fint väder.
Och idag var det lite en sånhär "alla vara med alla dag" jätte skönt när det är så.Efter skolan så åkte jag hem till linn för att vi skulle göra våran låt, den heter "samir har inget liv". Haha och den är faktist jätte bra (a) Sen vid halv sex så började jag åka hem. Har precis ätit, men ska gå och hämta chokcladbollar snart tror jag, hoho. Skriver kanske senare. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0