Some question

Favoritcafé: Mysiga
Favorittidning: Haha, läser aldrig tidningar, men någon skvaller tidning iså fall..
Bästa saken som hände i sommar: Massa
Favoritplagg i garderoben just nu: No idé
Längd: 1.66 (?)
Byter gärna garderob med: Någon kändis, tror jag
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, grått, vitt,brunt.
I sommar kommer jag att gå klädd i: Sommarkläder
Men absolut inte i: En lång kjol
Byxa eller kjol: Det beror på vilket väder
Sminktips till allmänheten: Har inget
Senast utlästa bok: Nicole Richie boken
Mitt rum kan beskrivas som: Mysigt
Mig själv med tre ord: Snäll, omtänksam, rolig ?
Jag tränar: Sometimes
Jag ville bli när jag var liten: Skådis, tror jag
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Ganska bra, men rikitgt tröt
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding
Kläder just nu: Pyjamas
Vad sa du senast: Jag orkar inte bråka
Fisk eller badkruka: Jag tror fisk, taha..
Hur många kuddar sover du med: Många
Morgon- eller nattmänniska: Jag tror att jag är natt människa
Sparare eller slösare: Slösare, tyvärr.
Bästa film: Ingen anning
Har du några homosexuella vänner: Haha nej, eller inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Jag tror det
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Haha, ja ?
Hur många barn vill du ha när du blir stor:  2 eller 3, tror jag
Bio eller promenad: Bio.
Är du kittlig: Nej, inte mycket
Snarkar du? Haha säger inte!
Stjärntecken? Skorpion
Rädd för insekter? Haha ja lite kanske
Äckligaste insekten: Vet inte, alla är äckliga.
Största svaghet: Vet inte
Det här är jag bra på: Vet inte
Bästa bok? "Det fattas en träning"
Vad vill du jobba som? Ingen anning
Chips, morötter eller godis?Godis, mohahaha
Pizza eller hamburgare? Pizza tror jag
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vill tatuera mig tror jag.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Ganska välstäddat.
Gungar du på stolen?
Ah ibland.
Vilken hand håller du gaffeln i ?
Gillar du att sjunga? 
Anser du att du är stark?
Använder du knark?
Kaffe, te eller inget?
Har du en besatthet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0