Sunshine

Hejhej. Imorse så vaknade jag vid sju kanske, jag skyndade mig till bussen. Jag är så trött på att springa till bussen varje morgon. Men men snart så får jag sovmorgon eftersom att jag byter skola, hihi. Vi började för en halvtimma ungefär. Och idag var det sol ute också, lite kallt men bättre väder än igår. Nu sitter jag i skrivarverkstaden med Gustav och han har precis läst om en tjej som sa att hon kunde vara sig själ framför datorn? :s

Haha, hon var tydligen jätte blyg i verkligheten men på datorn så kunde hon skriva vad som helst. Vissa kanske är såna, men det är klart att man kan säga mer vid datorn än i verkligheten.  Men man kanske inte ska säga för mycket bara, hoho. Efter skolan idag så ska jag träffa mamma och vi ska åka och äta suhi. Sen efter det så ska jag bara hem och göra ingenting (?) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0